11/16/2013

Viikonloppulätinöitä


Lauantaita kamulit! Täällä on menty koko päivä tukka putkella, ääni käheänä ja mynthonit taskussa mukana kulkien. Olen ollut suorittamassa tämän syksyn ikuisuusprojektiani nimeltään "Uusien silmälasien metsästys". Oikeesti, alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, etten löydä mistään laseja, jotka a) ei sais mua purskahtamaan nauruun kun laitan ne päähän tai b) ei sais mun päätä näyttämään vieläkin isommalta kuin mitä se on tai c) jotka istuis mulle ku nenä päähän. Ihan mission impossible! Ehkä mun pää on sitten vaan niin vaikea? Tai sitten oon liian kranttu. Joka tapauksessa, etsintä jatkukoon.

Jossain siinä lasien metsästyksen välissä käytiin miehen kanssa sieppaamassa Arnoldsilta lauantai-donitsit (mmm!) ja ehdimpä ihastua läpikulkumatkalla Vero Modassa palavasti erääseen paitaan. Siisti, muttei liian siisti. Rento, muttei liian rento. Just perfecto. Oli ehkä pakko kotiuttaa se...

Kuva täältä


Nyt on kynttilät sytytetty ympäri taloa (myös etu- ja takapihalle) ja vaikka ulkona ei edelleenkään ole lumesta tietoakaan, on tunnelma muuten ihan jees. Paitsi että ottaa pannuun edelleen se, että Ikeassa ei ollut niitä ihania neuletyynyjä, joista niin haaveilin. Ärr. Enkä oo löytänyt vastaavia tilalle. Tosin bongasin eilen Askosta tällaisen söpön joulutyynyn, mutta mies tuijotti tyynyn printtiä siihen malliin, että päätin olla ostamatta. :D

Kohta vois hakea päivällistä ja tänäänhän se on pizzaa (miten niin mulla on tänään herkkupäivä?) ja linnoittautua sohvalle jonkun leffan ääreen. Rentoo illan jatkoo sinnekin, toivottavasti ootte säästyneet syysflunssilta!


ps. Keskiviikko, tule pian!!



Kuva täältä

2 kommenttia:

  1. Silmälasien metsästys on aikaa vievää puuhaa. Omani löysin onneksi suhteellisen helposti. Ei tarvinnut empiä hetkeäkään, kun sattui juuri ne oikeat lasit, jotka todellakin istuivat kuin nenä päähän :) Metsästysonnea! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin tuntuu olevan, huh ja puh! Nuorempana lasit löytyi melko helposti, mutta nyt ei meinaa millään. Nehän on sitte taatusti ollu just ne THE LASIT, mitkä oot löytäny ja päättäny ottaa empimättä. :) Kiitos, onnea tarvitaan ja kärsivällisyyttä! ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)