11/15/2013

Vihan Liekit, coming soon...


Havahduin eilen siihen, että tämän syksyn  vuoden odotetuimpaan ensi-iltaan on enää alle viikko!! Onhan mulla ollut blogini sivupalkissakin asiaan kuuluva kuva muistuttamassa tärkeästä päivästä (joskin siinä on Yhdysvaltojen ensi-illan päivämäärä, meillähän leffa nähdään jo 20.11., jippii!)



Kyseessä on tietysti Nälkäpelin kakkososa; Vihan Liekit. Voi että mä olen odottanut tätä! Ja nyt kun olen flunssan kourissa, toivon vain että ehdin parantua ensi-iltaan mennessä... Meinaan revetä liitoksistani, kun ajattelenkin ensi-iltaa, taidan olla tosifani tai fanaatikko tai muuten vain hullu, you name it! Just äsken mietin, kun Finnkino tiedotti facebook-sivuillaan Hobitin lippujen yöjonotuksesta, että mikäli Nälkäpelin lippuja olisi pitänyt kylmissään ja väsyneenä jonotella ulkona, olisin varmaan seistä näpöttänyt siellä jonon keulilla! :D

Tänä viikonloppuna voisinkin tätä köhinää parannellessa katsastaa muistin virkistykseksi (vaikka mies väittääkin, että luettelen jo vuorosanoja ulkoa) Nälkäpelin ykkösosan.

Hei ja jos joku on onnistunut missaamaan Vihan Liekit -trailerit, niin tässäpä olisi. Ja ne joita Nälkäpeli ei voisi vähempää kiinnostaa, koittakaa kestää tätä hypetystä - ja aina voi myös vaihtaa kanavaa! ;)




2 kommenttia:

  1. Itse käyn aika harvoin leffassa, mutta tämä on sellainen leffa mikä on ehdottomasti pakko mennä katsomaan oikein teatteriin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Mulla tää on kans ihan ehotonta teatterikamaa! :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)