11/20/2013

Asu Vihan Liekit -leffan ensi-iltaan


Niin se päivä vihdoin ja viimein koitti! Tänään on Suomen ensi-ilta Nälkäpelin kakkososalle Vihan Liekit. Ehkä himpun verran kismittää, että Oulun leffateatteri ei järjestänyt Vihan Liekit -leffan ensi-iltaa puolen yön maissa niinkuin muutama muu teatteri teki. MUTTA, mennään nyt virkeinä ja hyvin nukuttuina Oulun ensi-iltaan, joka on siis jo nyt iltapäivällä. Ihanaa, huippua!



 Paita : Vero Moda / Housut : Soyaconcept / Korvakorut : Ystävältä

Ensin mietin pukeutumista Nälkäpeli-tyylisesti -tai no lähinnä mallin ottamista Katniss Everdeeniltä, mutta päädyin kuitenkin vain jäljittelemään Katnissin tavaramerkki-kampausta; pitkää lettiä etukiharoineen. Ettei porukka siellä leffateatterissa pidä mua ihan kahjona. Tai no, sitähän mä kyllä olen tämän faniuteni kanssa! :D

Ensi-illan jälkeen mennään vielä syömään jonnekin, onhan tämä sen verran special päivä. ;) Nyt ei muuta kuin kohti Makuunin irtokarkkiosastoa ja leffailemaan!! Kuinka moni teistä meinaa tänään mennä Vihan Liekit ensi-iltaan?




4 kommenttia:

  1. mä oon kiinnitänyt huomiota tähän sun Vihan Liekit - hypetykseen, ja täytyy sanoo etten yhtään tiedä mistä puhut! mutta kivaa kauan odotettua leffailtaa anyway! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, onko niin päässyt todella käymään, että Nälkäpeli on mennyt sulta sivu suun? Asia täytyy siis korjata! ;)

      Nälkäpeli (The Hunger Games) on Suzanne Collinsin luoma kirjatrilogia, josta on ensimmäisen osa on ilmestynyt elokuvana ja tänään ilmestyi toinen osa. Voisimpa kai verrata tätä ilmiötä Potter-fanitukseen ja Twilight-fanitukseen; Paljon on faneja ja paljon on niitäkin, jotka eivät tykkää. :D

      Nälkäpelissä idea on (ainakin omasta mielestäni) todella kiehtova ja mielenkiintoinen, myös raadollinen. Jos kiinnostaa, niin oon kirjoitellut aiheesta lisää täällä: http://breakofthedawn.blogspot.fi/2012/04/nalkapeli.html

      Ja kiitos, kivaa oli ! :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)