11/03/2013

Malttamaton


Saatoin ihan vähän innostua tässä viikonloppuna... Meinaan noiden jouluhärpäkkeiden kanssa. Perustelin itselleni jouluvalojen esille nostamista sillä, että ne on tuiki tarpeellisia näin sysipimeänä vuodenaikana. Ja tietysti ne myös piristää ja luo tunnelmaa! 

Mut hei, ne tonttukoristeet, joululevyt ja joulukuusen sentään jätin vielä rauhaan!





Onhan se jo kuitenkin marraskuu! Kai siellä joku toinenkin malttamaton on koristellut kotia hivenen jouluisemmaksi? Mietin tässä, että kannattaisikohan mun tämän kuun ajan koittaa vältellä sitä Stockan jouluosastoa, tänään nimittäin kävin vilkaisemassa ohimennen siellä valoja, kuusen koristeita ja muuta ihanan valkeaa ja kimmeltävää ja teki aika tiukkaa jättää se kaikki jouluisuus hyllyille... 

Eilen teki jo kovasti mieli alkaa leipomaan pullaa. Nii-in, pullaa! Ei pipareita eikä joulutorttuja, vaan isoja korvapuusteja. Ja tänään oon seikkaillut netissä ja etsinyt jouluaiheisia tekstejä ja kuvia kehystettäviksi. Tää joulunalusaika pistää mun pään ihan sekaisin. Onneksi tuo mies sentään välillä toppuuttelee mua. Viettäkäähän oikein mahti sunnuntai niin jaksaa taas maanantaina hilautua röihin!

4 kommenttia:

  1. Meillä on nuo samat ulkovalot mitä sullakin näkyy tuossa vikassa kuvassa :) Justiinsa ripustettiin ne eilen, sillä nyt on kyllä koko ajan niin pimeää tai hämärää että kaikki ylimääräinen valo on kaivattua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä itse asiassa en edes muistanut, että meillä on tuollaiset! Olin ostanut ne viime joulun jälkeen alesta seuraavaa joulua ajatellen. Oli kiva yllätys, kun pengoin jouluvalolaatikkoa! :D

      Ja se on kyllä ihan totta, nyt täytyy ottaa kaikista valonlähteistä ilo irti, mitä vaan löytyy. Hrr, tätä pimeyttä, tulisi edes se lumi maahan!

      Poista
  2. Täälläpä uusi lukija huutelee, terve vaan! :) Minä olen pistänyt muutamat ulkovalot (en halua kutsua niitä jouluvaloiksi) jo jokin aikaa sitten ja viime lauantaisten Halloween-kemujen jälijiltä on sisälläkin muutamat valosarjat esillä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa ja tervetuloa lueskelemaan, tosi kiva että löysit blogiini! :)

      Kyllä ne valot vaan on kivoja, niin sisällä kuin ulkonakin, kun on niin pimeää joka päivä. Piristävät kummasti! Ja sitten vielä ne kynttilät, joita tulee kyllä polteltua harvase ilta.. ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)