5/19/2014

Rullaillen


Aah, mitä kelejä! Lienee sanomattakin selvää, että meikäläinenkin on viihtynyt viime päivinä enemmän tuolla pihan puolella kuin sisällä nenä kiinni tietokoneen ruudussa. Nautitaan nyt niin kauan kuin tällaista säätä riittää! Ihan harmitti istua tänään töissä puolet tästä hellepäivästä, mutta olihan sitä aurinkoa jäljellä vielä töiden jälkeenkin. Päästin koiratkin takapihalle kotiin päästyäni, tosin kytkettyinä varjoon, koska öljyämis- ja ruohonkasvatusprojektit on vielä vaiheessa, niin eiköhän Cira hypännyt saman tien tutulle "kesäpaikalleen" aurinkotuoliin mun jalkojen juureen. :D Siinä se kölli niin autuaan ja onnellisen näköisenä hirveässä helteessä melkein puoli tuntia, ihan mielissään, että kyllä mä katsoin välillä sitä, että onkohan se ihan fiksu. :D Onni on samojedin kuumuutta hylkivä turkki.

Ei oo luistimia karvoihin katsominen... :D terkuin koiratalous

Yks mun ihan lempparijutuista kesällä on rullaluistelu. Mä ja rullikset vaan kuulutaan yhteen, vaikken muuten niin urheiluintoinen olekaan. Mulla oli samat rullaluistimet ysiluokalta viime kesään asti. Ne oli ihan parhaat, mutta alkoi valitettavasti olla jo aikansa eläneet. Merkiltään K2, se minkä nimeen vannoin myös uusia ostaessa. Näillä rakkausluistimilla oon viilettänyt vasta viime kesän ja tämän alkukesän verran ja vaikutetaan mätsäävän hyvin yhteen. ;)

Oon pyrkinyt aloittamaan tämän kesäisen rullailun hiljakseen, etten luistele heti polviani ja nilkkojani kipeiksi - niistä lonkankoukistajista puhumattakaan, auts! On vaan niin parasta, kun aurinko paistaa ja tuuli tuivertaa ja saa painattaa menemään. Olennaisena osana luistelulenkkiin kuuluu tietysti vyö, johon saa pieniä juomapulloja ja jossa on myös tasku puhelinta (=musiikkia) varten. Varusteeksi lippis ja kypärä päähän. Välillä käyn myös rullistelemassa koirien kanssa (tosin vuorotellen, muuten meikästä tulis hakkelusta :D), silloin en viitsi raahata musiikkia mukaan, kun kuitenkin saa vähän väliä ohjeistaa suuntia tai kieltää lähtemästä lintujen perään.

Tänään ajattelin illan päälle (kun vähän viilenee) käydä pyörähtämässä jossain. Nyt kuitenkin takaisin ulos! Onko siellä kaikki ihan koomassa tästä helteestä? :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)