4/07/2012

Pääsiäiskoti -CHECK!

No nyt on pääsiäiskoti aivan valmis, joten suklaamunat ja rento loma toivotettiin perjantaina tervetulleeksi!

Ostin vielä kimpun keltaisia tulppaaneita, suklaamunia (tietty!), uuden narsissin (enää se ei pääse ulkoilemaan!), munija-tipun (Pentikiltä) ja pikku koristelintuhäkin (löytö Tiimarista).

Rairuohot on villiintyny ja pahvitiput on kumossa siellä viidakossa mutta se ei tipuja oo estäny munimasta! Joko on käyny harvinaisen selväksi, että mä oon melekonen herkkusuu, ku en muusta näköjään puhukaan ku niistä suklaamunista! :D


Saanen esitellä: Rouva Pentik -Super-Munija.



Tipu piilosilla. (Voin kertoo, että olin into pinkeenä kaupassa noista lakusuklaamunista, mutta YÄK, ne oli pahoja!)



Tää suklaa-pupujussi on niin söpö! Mun oli suorastaan pakko ostaa se ja tuua kotiin esille. :)




Haa! Muna!



"Tule hyvä narsissi, älä tule paha narsissi!"




Kinder-munat loukussa.





♥ Suklaista ja rentouttavaa pääsiäistä ihanille lukijoilleni!  ♥

4 kommenttia:

  1. Painoin siksi että "tykkäsin" koska tykkäsin mutten enää voi painaa tota "tällasta lisää" koska musta tuntuu että oon lukenu jo pari tällasta suklaasta ja pääsiäisestä kertovaa postausta! :DD hahhah, odotan innolla vappua että mitäs sillon keksit, sillon tulee meijän vuosipäiväki ;)

    VastaaPoista
  2. hehh :D joo kyllä nää pääsiäispostaukset oli nyt tässä, nou hätä! ;) joo katotaampa mitä sillon! tosin oon töissä kaikki "ei-pyhäpäivät" niin voi olla aika laimeeta. jebaa, meiän vuosipäivä, pittää jotain kivaa keksiä! <3

    VastaaPoista
  3. lakumunia, hmmmmm! :D
    meillä ei ole laitettu pääsiäistä, mutta silti eilen M:n synttärivieraat toivat tipuja, narsisseja ja 3pss suklaamunia, itku tulee, munien määrästä ja siitä että jääkaapissa on puolikas juustokakku ja pakkasessa puoli peltiä mokkapaloja, come oooon, mä joudun syömään ne yksin :DDDD

    VastaaPoista
  4. uijui, huippua, slurpsis! :P Minna ajattele se niin, että sulle on annettu haastava ja kunniallinen tehtävä ja sun täytyy yrittää suoriutua siitä, tekee varmasti tiukkaa maistella ihania mokkapaloja ja suklaamunia ja juustokakkua ja mmmm, vesi herahti kielelle! :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! :)