4/28/2012

Mätsärit

Huhhei! Tänään onkin ollut melko vauhdikas ja toiminnantäyteinen lauantai. Käytiin Ciran kanssa ekaa kertaa (sekä minä että hän) mätsäreissä eli match show:ssa esittäytymässä ja hakemassa kokemusta toukokuista ryhmänäyttelyä varten. Mua jännitti ihan hirveesti kun koko tilanne oli mulle täysin uusi ja outo ja olin myös innoissaan, kun pääsin Ciraa siellä käyttämään. Hyvinhän se meni ja ekan kierroksen Cira jopa voitti! Sitten toisella eli viimeisellä kierroksella laitettiin vielä vauva (jep, näin tuomari Ciraa kommentoi :D) kotiin harjottelemaan lisää. Reippaasti neiti jaksoi olla, mami on ylpiä! :)

Tässä harjoitellaan vielä ennen mätsäreiden alkua...

Ja eräs ei oikein jaksanut keskittyä kun ympärillä oli niiiiiiin paljon muita koiria. :D

Jännää.

Tämän erän voiton vei Cira! ;)

Reipas! :)

Loppupäivä onkin vierähtänyt lenkkeillessä ja terassin laittamisen parissa. Minä oon öljynny terassikalusteita ja mies on lisäillyt aitaa takapihalle - neiti kun päätti tässä taannoin lähteä karkuretkelle pikkulinnun perään....

Miten teidän lauantai on sujunut? Me ruvetaan tölläämään nyt Selviytyjiä ja löhöämään sohvalla! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)