10/05/2011

Haastepäivä nro 8

3 pahetta:


1. Karkin syönti

Karkki-addiktius iski minuun jo ollessani äidin masussa ja on jatkunut koko elämäni. :D Syön karkkia oikeastaan joka päivä (mutta en onneksi valtavia määriä kerralla). Karkkilakossa olen ollut elämäni aikana oikeasti muistaakseni kaksi kertaa. Olen yrittänyt olla syömättä karkkia arkipäivisin ja onnistunut siinä vaihtelevasti. Tällä hetkellä lempparikarkkejani ovat Lakrisal, Malaco Truly Juicyt ja Fazerina. Karkit on mun juttu!



2. Kynsien pureskelu

Opin pureskelemaan kynsiä joskus lapsena, kun otin oppia isäpuoleltani Jannelta. Siitä se sitten lähti ja kynteni olivat ihan hirveän näköiset. Nykyään en pureskele kynsiä enää paljoakaan, oikeastaan vain silloin, kun olen stressaantunut. Aikuisella iällä olen siirtynyt kynsien vierustoihin ja kynsinauhoihin (muut kynsien pureskelijat varmaan tietävät, mistä puhun), koska ne eivät vihlo hampaisiin niin paljon. Sitäkään en tosin tee enää niin usein, koska sormet tulevat niin kipeiksi. Tyhmää hommaa! :D



3. Tv ja Internet

Saatan viettää kiireettömän päivän aikana useita tunteja jo pelkästään telkkarin ääressä. Netissäkin aikaa kuluu ihan liikaa, silloin kun ei ole mitään tähdellistä tekemistä (lue: laiskotuttaa). Koukuttavia tv-ohjelmia ja mielenkiintoisia nettisivuja on ihan liikaa ja niitä mun on vaikea vastustaa. Olen siis hävettävän usein telkkarin ja netin orja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)