3/06/2013

The very best

Viime viikolla silmiini osui ruokaostoksilla ollessani keräilykokoelmani puuttuvat palaset. Sen enempiä ajattelematta sieppasin alennuksessa olleet 6. ja 7. tuotantokaudet koriini ja kipitin tyytyväisenä kassalle. Jaa että mikäkö tuotantokausien keräilymania mulla on meneillään?

No tietysti Greyn Anatomian! Seriously! Jokaisen fanin must have; vanhat tuotantokaudet, joita katsoessa voi tirauttaa pari kyyneltä O'Malleyn ilmestyessä ruutuun ja itkeä pillittää vieläkin enemmän potilaan piirtäessä Meredithin käteen "007", myötäelää uudestaan Izzien taistelu kuolemaa vastaan ja kirota Alexin "pahis" -vaihetta. Miettiä, onko Cristina ihminen ollenkaan vai pelkkä kirurginen kone, huutaa Meredithille "Ui! Älä hukuttaudu!" ja patistaa Derekiä tekemään oikean valinnan vaimonsa ja dirty mistressinsä välillä.



Izzie ja Alex. Nää kaks oli mun lempparipari. Ehdottomasti. En käsitä, miksi Heiglin (Izzie) piti lähteä kalastelemaan sitä elokuvauraa, olis vaan pysynyt leipäpestissään, kun selkeästi haltsas sen paljon paremmin! Ja Karev...sarjan asshole on kokenut ihan mielettömän kasvun vihaisesta pojasta hyväsydämiseksi mieheksi. My favourite character.


Derek ei jostain syystä iske muhun, ei sitten ollenkaan. Ehkä siinä on sitten liikaa ylimielisyyttä ja liikaa karismaa ja liikaa kukkoilua. Sama homma Meredithissä; se ei ole alun alkaenkaan ollut suosikkihahmoni, vaikka selkeä päähahmo sarjassa onkin. Cristina puolestaan on...no, Cristina. Ja Baileylla on enemmän munaa kuin Seattle Gracen mieskirurgeilla yhteensä. Seriously! Kun sarja alkoi, Bailey on mun mielestä aivan kauhea hahmo, mutta niin siitä vain on tuotantokausien edetessä tullut yksi suosikeistani.


Ja entäs sitten nämä kaks... Lexie ja Sloane sai jopa meikäläisen kyynelkanavat auki. Traagisin rakkaustarina! Yleensäkin GA on sarja, jota katsoessa tulee lähes aina pillitettyä -oli se sitten onnesta, ilosta, surusta tai vihasta. Korjattakoon vielä, että GA on ainoa sarja, joka saa mut aina pillittämään.


Tämän tarinan pohjustamisen jälkeen voin varmaan jo hehkuttaa, että tänään, tänään, se ystävät rakkaat palaa taas ruutuun -uusin 9. tuotantokauden jaksoin! The very best: Grey's Anatomy. Nelosella. Ysiltä. Nähdään telkun ääressä!

6 kommenttia:

  1. Joo meikä itkee kans melkeinpä joka jaksossa! Joko surusta tai ilosta tai ihan muuten vaan :D

    Mä en oikein osaa sanoa kuka ois lempparihahmo, kaikissa on joku oma juttu mikä kiehtoo. Mutta McSteamy ja Lexie. Huoh. Niin surullista etten kestä koko juttua vieläkään! :D

    Bailey on kyllä mahtava, se saa jopa mun miehen nauramaan vaikka se ei tykkää koko sarjasta yhtään. Salaa kattoo vaan sivusilmällä jos mä katson :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kaikissa niissä on kyllä ihan oma juttunsa, mikä kiehtoo ja se onkin just parasta! Oishan se tylsää, jos ne kaikki ois veistetty samasta puusta. Joo Lexie ja Sloane, en vieläkään ymmärrä, että MIKSI..!?

      Poista
  2. Minä myös istun tänään telkkarin ääressä klo21! Tätä on taas odotettu. :)))

    Mun lemppareita on Bailey ja edesmenneet McSteamy ja George. Miksi oi miksi niiden tarinat loppui... :/

    Ihanaa että on muitakin sarjasta tykkääviä! :D

    Ja niin, mulla on myös lähes kaikki tuotantokaudet. Uusimmat vielä puuttuu. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkään en ymmärrä, miksi George päätettiin poistaa sarjasta -ei sitä ainakaan elokuvissa ole näkynyt tai muuallakaan! Niin symppis hahmo.

      Joo mä oon kyllä niin fanaattinen fani että joitain varmasti jo kyllästyttää mun Grey-puheet! ;D Mäkään en ole vielä sitä 8. tuotantokautta (raskinut) ostanut ja sehän onkin vielä aika tuoreessa muistissa enkä halua ihan heti nähdä uusintana Lexien ja Sloanen traagista lähtöä.

      Mutta jes, odotus on vihdoin palkittu ja Grey on jälleen ruudussa!

      Poista
  3. Mä oon kans niin kivasti koukussa, että oon käyny kattomassa netistä jo kaikki 9 -kauden tähänastiset jaksot. Aina itkettää ja naurattaa, ihana sarja!!! Tosiaan toi Karevin kasvutarina on se kaikkein hämmästyttävin, nythän se on ihan jo mies.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Uijj! Mää koitan malttaa oottaa suomalaista tv-hitautta (tai aika hyvinhän ne on nyt pysyny USA:n mukana lähetyksissä, ei tuu vuoden viiveellä niinku jotku sarjat ;). Niin on, ihan eri mies nyt kuin sarjan alussa. Mutta jee, huomenna taas telkun ääreen ihailem...kröhöm, katsomaan sitä! ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)