3/22/2013

Björnit

Nää mun uudet Björn Borgit on aikasta kivat popot! Pienillä pakkasilla varpaat ei palellu, askellus on hyvä ja kevyt ja näyttää kivan rennoilta jalassa. Mullahan ei tätä ennen ollu kaapissa yhen yhtiäkään tämmösiä rentoja varsikenkiä -saa nauraa! Oon vähän laiska ja pihi ja huono näissä kenkäasioissa. Mutta kyllä hyviin ja laadukkaisiin kenkiin kannattaa satsata, sen olen tässä iän myötä oppinut kantapään kautta. Nimimerkillä juoksentelin muutama vuosi sitten huonoilla läpyskäkengillä ja sain siitä palkkioksi polven turpoamisen, joka paljastui limapussin täyttymiseksi. Sitähän kestikin sitten sen puoli vuotta, että polvea (jalkaa) pystyi taas kunnolla käyttämään. Tähän liittyy muuten aikas "hauska" tarina: Kävin polveni kanssa paikallisessa terveykeskuksessa ja toisella tai kolmannella käyntikerralla tuttu polvea hoitanut lääkäri sitten tokaisi minulle, että "Otin ihan tätä sinun polvijuttuasi varten selville, että ihmisen polvessahan onkin useampi kuin yksi limapussi!". Melekonen luottamuslause lääkäriltä, sanon minä!! :D Ei tarvinne kertoa, että siihen loppui sen terveyskeskuksen lääkärin luona käynti...
Noh, joka tapauksessa, niin sen polviepisodin jälkeen oon kyllä kattonut, millaisilla kengillä viiletän menemään -ja etenkin millaisilla kengillä urheilen!

Nämä Borgit vaikuttaa oikein passeleilta kengiltä lyhyille koiran ulkoilutuslenkeille, kaupungilla köpöttelyyn ja muuten vaan hillumiseen.
Ja näähän siis löyty Helsingin Stockalta ja sain ne huimaan talvialennushintaan. Kannatti!






Se ois sitte perjantai! Päivällä sain ahkeroitua salilla ja ilta menee pakkaillessa -huomenna suunnistetaan koiramökkeilemään isolla porukalla!
Kivaa ja ulkoiluntäyteistä viikonloppua sinnekin! :)

2 kommenttia:

  1. Onpas hyvännäköiset kengät! Hyviä kenkiä oppii arvostamaan kunnolla vasta, kun käyttää ensin niitä huonoja ;) Useampia rasitusvammoja olen huonoista kengistä johtuen saanut jalkapohjiini.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiks oo! Juurikin noin, pienenä sitä pystyi tallaamaan vaikka minkälaisissa popoissa, mutta vanhetessa jalat kestää sellaista yhä huonommin ja huonommin. Ainakin meikäläisen kohdalla. Onneksi on hyviä kenkiä, jotka tukevat ja vahvistavat jalkoja ja niiden lihaksia! :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)