8/29/2014

Sekametelipostaus flunssaviikolta


Hoooohhoi, tää viikko on kyllä maleksinut niin hitaasti, kun on pitänyt keskittyä flunssasta paranteluun ja lepäämiseen. Nessut ja tee on ollu mun kavereita. Ja jätski ja suklaa. Väitän miehelle, että en minä, mutta ku Nipsu tykkää! Joo ja Nipsu on meidän masuasukin kutsumanimi ja joo, oon Muumi-fani. :D Tänään oon jopa jaksanut pestä pyykkiä ja vaihtaa yövaatteet päivävaatteisiin, joten aattelin, että josko tuota jaksais käydä pyörähtämässä miehen töiden jälkeen ihan kuulkaas niinkin ihmeellisessä paikassa kuin ruokakaupassa! Voi että, näkis ihmisiä! Tää mökkihöperyys ei sovi mulle... Oon myös suunnitellut kirppispöydän varaamista. Idea tietysti lähti siitä, kun rupesin yks päivä tylsyyksissäni kurkkimaan penkomaan kaappeja ja löysin tuhottomasti turhaa, käyttämätöntä rompetta. Kirppari-ihmisiä on kyllä moneen junaan... On niitä, joille tärkeintä on voitto (eli että jää mahdollisimman paljon rahaa käteen) ja niitä, joille tärkeintä on päästä turhasta tavarasta eroon - hinnasta viis tai että saisi edes sen verran rahaa, että saa kuitattua pöydän vuokran. Meikäläinen kuuluu tuohon jälkimmäiseen kastiin ja siksipä juuri ärsyttää vallan suuresti kirppareilla pörrätessä sellaiset pöydät, jotka notkuu ylihinnoiteltuja, käytettyjä, tavaroita. Mitäs mieltä te ootte, ootteko kirpparikansaa ylipäänsä?

Ja nyt ku päästiin kysymisen makuun ja jotta sekotettaisiin tätä sekametelipostausta entisestään, niin onko siellä joku muukin kuin minä katsonut syksyn ohjelmiston laadukkainta ja upeinta tv-realitya Big Brotheria (huumoria huumoria!)? En tiiä onko ne nää hormonit vai mitkä, mutta mulla alkaa veri kiehumaan samantien, kun se Joni avaa suunsa. :D Ärsyttää aivan sikana ja seksuaalinen suuntautuminen ei liity mitenkään asiaan, se vaan päästelee suustaan ihan mitä sattuu ja asenne just sellanen Aaargh! Joo. Nyt ei muuta, hyvät viikonloput! Ai niin, loppuun vielä kuva viime viikonlopun reissulta. Mama ja maha liikkeellä, laatu taattua iPhonea!




4 kommenttia:

  1. Hetkonen, Nipsu??! Mulla on mennyt ihan ohi! Tai en tiedä, oletko aiemmin tätä paljastanutkaan, kun olen niin vähän lueskellut blogeja kesällä.. Mutta siisi suurensuuret onnittelut, ihan hurjan paljon onnea!! Oletko voinut hyvin? Onko puoliväli jo ohitettu? Ihanaa esikoisen odotuksen aikaa sinulle!! Oletpa muuten tosi klassisen kaunis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heheh, ihan tuore juttu Nipsulainen on! :D Kiitos paljon onnitteluista! :) Oon voinut melkoisen hyvin ja kaikki on ollut ultrassa ja neuvolassa tähän mennessä hyvin, viikkoja on tänään tasan 17 kasassa. Voi kiitos! :D :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)