2/13/2012

Puhtaat valkeat lakanat

Niin, siis ei se vanha suomalaissarja, vaan petivaatteiden tuuletus ja lakanoiden vaihtamispäivä.

Kirpeään pakkassäähän oli viime viikolla kiva heittää petivaatteet tuulettumaan, luulis kaikkien pölyjen sun muiden lähteneen siellä jäätävässä ilmassa! :D
  



Illalla laitettiin sitten petivaatteille uusi "asu":


Täh? Kukas se tuolla nurkassa makoilee syyllisen näköisenä?


No Cirapa tietenkin.. Se on ruvennut vastoin meidän "sääntöjä" nukkumaan makuuhuoneessa. Ja nimenomaan mun puolella petiä, eli siis mun vieressä lattialla. 

Ollaan kyllä yritetty saaha se omalle petille tai muualle taloon nukkumaan, mutta eihän sitä voi koko yötä kuskata makkarista pois, vai? :D Eikä oveakaan voi laittaa kiinni, kun se käy vielä öisin muutaman kerran tarpeillaan ulkona ja ilmoittaa siitä aina ystävällisesti Rikulle (hihh, minä saan nukkua!).


"Mami, lopeta se kuvien räpsiminen ja tuu jo nukkuun, mua väsyttää....." 



Ja pakko myöntää: onhan se hellyyttävää, kun Cira tulee aina mun viereen nukkumaan ja näyttää niin suloiselta nukkuessaan. Yritäppä siinä sitten olla tiukkana. ;)


Onko muuten muilla koiranomistajilla tullut vahingossa jotain ei-niin-cooleja, äidillisiä tai isällisiä nimiä itselleen koirien kanssa toimiessa? Tunnustakaa! :D Meillä on muotoutunut erittäin sinnikkäistä yrityksistä huolimatta nimet "Mami" ja "Iskä". Ei ihan korvia hiveleviä tuo mami, mutta niin siinä vaan kävi että se nimi tais tulla jäädäkseen. :D

4 kommenttia:

  1. Mä en edes yrittänyt puhutella itseäni omalla nimelläni, koska mun äiti puhutteli mua aina meidän Laurin äidiksi. No väkisinkin meistä tuli sitten isi ja äiti...koirillemme. :)

    Aluksi hävetti, kun huusin vanhasta tottumuksesta koirapuistossa Lapelle, että tule äidin luo! :D Sain kummeksuvia katseita ilmeisesti ihan OIKEILTA äideiltä! :DD No sori vaan kaikki äidit, mutta enää en jaksa hävetä sitä, että kutsun itseäni koirieni äidiksi! Haittaakse?! ;)

    VastaaPoista
  2. Hihih! :D Joo ja tottakai määkin höristin korviani ekoja kertoja ku kuulin teiän olevan äiti ja isi Lapelle ja Maunukille, koska eihän mulla ollut koiraa enkä tienny yhtään mitä nimitystä niitten kans ollessa "pitäis" käyttää. Mut sitte siihen aika äkkiä tottu ja se oli ihan normaalia -ihan niinku nyttenki on tottunu jo tähän omaan "mamiin" ja se tuntuu jo melkeen normaalilta. :)

    Paitti että ulkona en vielä kehtaa kauheena huuella just tuota et "Cira, tuu mamin luo!" :D Itteäki naurattaa ajatus moisesta! Mut nii se vaan on, että me ollaan noiden karvapalleroiden vanhempia (okei, joku haluaa sanoa omistajia, fine). Sitähän sä kysyit!? ;)

    VastaaPoista
  3. Awww, varsinkin tuo viimeinen kuva on vaan niiiiiiin suloinen <3

    VastaaPoista
  4. Eikö ookkin! :) Pieni ihanuus <3

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! :)