2/17/2012

Luvattomilla teillä.

Eräs veijari kävi vähän luvattomilla teillä yks päivä -ja tämä paparazzi näpsi todistusaineistoa koko tapahtumaketjusta. Saanen esittää, kuvatarina nimeltään "Kaulapannan metsästäjä":

 Hmm.. Mitäs kivaa jäynää tänään keksisin...


 Hihhih! Nappaan mun kaulapannan sohvalta, jonne en sais hypätä!


 Ooops! Kiinni jäin!


 Uskallanks hypätä? Öö, ööö..


 PAKOON!!


 Omnomnom, hyvää kaulapantaa! Mikä saalis!


 Eih! Iskä tuli ja nappas mun saaliin! Ootko nyt iskä ihan tosissas viemässä sen pois?


 Et sä voi! Tuu takas, se panta on mun!


 Okei, okei.. Ehkä olin vähän kohtuuton.. Kato iskä kuin söpö mä oon, anna panta jooko?


 Tuijotuskilpailu. Voittaja saa pannan. Okei?


 Viimeinen valttikortti: Kaunis hymy ja viattomat silmät. Tän on pakko toimii!

 Fine! Mä lähen.


Hmph. No ei haittaa, se panta oli muutenki ihan liian kesy jäynä.
Huomenna kehitän sit jotain paljon parempaa! Öitä.


Näihin kuviin ja tunnelmiin, oikein vekkulia ja hauskaa perjantai-iltaa kaikille! ;)

6 kommenttia:

  1. Khihii! :D Loistavaa ajatustenluentaa! ;)

    VastaaPoista
  2. IHANA :D Miten joku voikaan olla noin söpö?? Oikeesti ihan Ennin valkonen kaksoisolento!

    pakko kysyy nyt että missä te asutte :p tulee aina niin mieleen näistä Ciran kuvista et se ois just näppärä leikkikamu Ennille :D

    VastaaPoista
  3. Anni, eiks vaan! ;)

    Minna, oon huomannu ihan samoja juttuja meiän karvapalloissa, ne muistuttaa kyl yllättävän paljon toisiaan vaikka ovat ihan eri rotuisia ja värisiä! :D Me asutaan Oulussa, ois kyllä varmasti kivat leikit Ennillä ja Ciralla jos joskus pääsisivät kokkeileen. :)

    VastaaPoista
  4. joo, mää muistelinki että sää asut jossain etelämpänä (?), harmi. :/ mutta me reissataan kyllä sillon tällön että ei muuta ku leikkitreffit sopimaan jos satutaan olemaan siellä öööö missä-kaupungissa-se-nyt-olikaan päin. :D

    VastaaPoista
  5. hahaaa, tää on tampere tää meijän kaupunki :D

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! :)