2/02/2012

Kevään herkkua!

Tällainen mua siis odotti kotona silloin seurustelun vuosipäivänä ku töistä tulin ja tykkäsin kyllä kovasti: Laskiaispulla, suklaa-cappuccinoa ja MeNaiset (tipahti postiluukusta).


Meikäläisen suurta herkkua keväisin on laskiaispullat. En mä niitä ite jaksa leipoa, mutta leipomosta ostetut (eli tuoreet, ei ne kauppojen jo puoliksi kovettuneet) on ihan parhaita, mmmmmm!


Pulla oli iso mutta minä urheasti sen kerralla vetäsin huiviin ja jälki oli kyllä sen näköistä (naama piti sensuroida pois kuvasta ku se oli ihan täynnä tuota kermavaahtoa ja tomusokeria :D).


Mä oon kyllä ehottomasti laskiaispulla-ihminen. Entäs te, uppoaako paremmin Runeberg-herran torttu vai pulla kermavaaholla ja hillolla?

2 kommenttia:

  1. PULLA!!! Vaahdolla ja hillolla. OMNOM tuota sinun kuvaa... haukkan, n y t nyyyyt! ;)

    VastaaPoista
  2. heheeh! :D on se pulla vaan niiiiiiin hyvää! :P

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! :)