5/15/2012

Tunnustan, ennustan ja..

...faktoja meikästä on luvassa! ;) Miia Oma Koti Valkoisesta ja Inanaa White & Freshistä lahjoittivat mulle tällaisen ihastuttavan tunnustuksen:


Kiitti ihanaiset! :)


Säännöt on aika selkeet:

1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Nimeä 15 bloggaajaa...
5. Ja kerro heille tunnustuksesta!
 
No niin, faktoja tiskiin!

1. Oon fanittanut Selviytyjät (Survivor) -realitysarjaa siitä asti, kun se alkoi Suomessa näkymään. Olin silloin ala-asteella ja kaikki luokkakaverini todellakin saivat kuulla tästä HULLUSTA fanituksesta! :D ps. Fanitan siis vieläkin!
 
  
2. Mulla on ärsyttävä tapa haroa hiuksiani kun olen ajatuksissani. Usein huomaan jonkin aikaa esim. kirjaa luettuani, että siististi kiinni olleet hiukseni on harottu harakanpesäksi. Etenkin lapsuudenystävääni U:ta tämä taipumus rasittaa vallan suuresti ja hän siitä minulle aina kommentoikin. :D
 
 
3. Mulla on yliliikkuvaiset peukalot (en tiedä miksi). Ne vääntyy taaksepäin. Lapsena ihmettelin ku muut näytti koulussa (open pyynnöstä) peukkua ja niillä oli peukut ihan suorana ylöspäin ja mulla ensin muljahti plumps ja sitte se oli "suorassa"... :D Se ei kuitenkaan satu tippaakaan (onneksi) ja tykkäänki esitellä "taitoani" niille joilla sitä ei ole. ;)
 
 
4. Harrastin nuorempana 7 vuotta balettia. Sitten tuli murkkuikä eikä enää kiinnostanut. Harmittaa, kun lopetin (kyllä äiti, harmittaa niinku sillon ennustit! ;).
 
 
5. Oon ihan liian koukussa karkkiin. Äiti söi mua odottaessaan paljon makeita herkkuja, joten voin syyttää sitä tästä, heheehh! No ei vais, karkit vaan maistuu mulle niin hyvin ja mulla onkin kotona oma karkkikaappi. Kaverit aina nauraa sille; toisilla on karkkihylly mutta mulla on karkkikaappi! :D
 
 
6.  Vihasin, inhosin, ällösin enkä voinu sietää minkään maailman karaokeja tai Sing Stareja...aina viime vuoden vappuun asti. Sitten viimein uskaltauduin ja kehtasin (pikku vappuhiprakassa) kokeilemaan kavereiden luona Sing Staria ja innostuin siitä ihan täysin! Sittemmin ollaan miehen kanssa hankittu kyseinen ja sinne huippubiisejä joita hoilotellaan yhessä.
 
 
7. En oo ikinä polttanut tupakkaa. En edes maistanut. Ja oon ihan hemmetin ylpee siitä! Vaikka yhtenä suurena syynä tähän päätökseen vaikuttikin se, että mulla on astma.
 
Pistän palkinnon jakoon tällä kertaa vain parille bloggaajalle:
 
&

3 kommenttia:

  1. Kiitos tunnustuksesta, ja voi mitä ihania kukkaiskuvia! Kevättä rinnassa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollos hyvä! :) Kyllä, nyt alkaa olla jo melkeempä kesääkin rinnassa! Jee! :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)