1/05/2012

Uusi päiväpeitto

Ostimme miehen kanssa noin vuosi sitten uuden sängyn -tai no oikeastaan ensimmäisen oikean sängyn, jossa on muutakin kuin patja ja jalat. Tähän asti olemme (lue: minä olen, koska eihän miestä tollaset asiat niin kiinnosta :D) kärvistelleet vanhalla 120cm sänkyyn tarkoitetulla päiväpeitolla. Eihän se riittänyt mitenkään peittämään uutta 180cm sänkyämme. Melko luovasti olen yrittänyt vanhan päiväpeiton ja koristetyynyjen avulla saada pettauksen näyttämään edes jokseenkin hyvältä.

NOH, vihdoin ja viimein saimme (eli raskimme) ostettua uuden päiväpeiton eikä se ollut alkuunkaan sellainen, jota olin sänkyymme ajatellut! Olin nimittäin melkeimpä koko kevät-kesä-syksy -ajan haaveillut tästä Finlaysonin Coronna-päiväpeitosta:


Alkutalven aikana mieli alkoi kuitenkin muuttua ja ajattelin, että haluaisin ehkä sittenkin jotain vaaleampaa ja yksinkertaisempaa. Meillä kun on sängyn runko jo musta, niin yleisilmeestä olisi tullut todennäköisesti himpun verran liian synkkä tuon Coronna-päiväpeiton kanssa.

Tällä viikolla sen sitten löysin, Stockmannilta -alennuksessa!! Päiväpeiton oikea hinta hipoi pilviä meikäläisen kukkaroa ajatellen, joten olin melkoisen innoissani tekemästäni löydöstä. ;)
Olen tainnut jopa kerran elämässäni ostaa päiväpeiton ja olin silloin vielä teini-ikäinen, hehh. :D Ehkä siis tuli jo ihan tarpeeseen päivittää uuteen!


Päiväpeite on siis Villa Stockmannin ja väri taitaa olla vaalea beige (kuvien tummuus vähän hämää):






Samalla ostin uuteen päiväpeittoon mätsäävät koristetyynynpäälliset (jo olemassa oleviin koristetyynyihin). Nekin löytyivät alennuksesta, Stockalta.




Mitäs tykkäätte? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)