12/13/2012

Lahjaksi kulttuuria

Yksiä joulun suosituimmista lahjoista mahtavat olla Finnkinon joululahjaliput. Ne ovat ainakin meikäläisen henkilökohtaisia suosikkeja, sillä leffassa käynti nyt vaan on niin himskatin mukavata ja arjesta irtauttavaa puuhaa.

Muita kulttuurilahjoja voisi olla vaikkapa jokin loistava elokuva tai kirja taikka liput teatteriin tai balettiin.

Tässäpä minun valintani:


Leffalippuja Finnkinoon! Humisevan Harjun DVD:nä (sillä kirjan olen jo ahminut läpi) ja vanhan kunnon suosikkini Jane Austenin teoksen Persuasion (in english) omistaisin mielelläni ja ne laitoinkin miehelle menneeseen lahjatoivelistaan ylös. ;)

Tänään mulla onkin ollut vähän erilainen työpäivä, sillä olin poikkeuksellisesti illalla "töissä", nimittäin joulujuhlassa. Oppilaat olivat valmistelleet ja harjoitelleet aivan upeita esityksiä! Minä tuijotin monttu auki lavalle ja mietin, että miten noin pienet voivat osata niin hienoja tanssikoreografioita ja räppipläjäyksiä ja muistaa pitkiä vuorosanoja ulkoa.. Taitavia!

Nyt taitaa sohva ja telkku kutsua, siellä taitaakin jokin kiekonhakkauspeli jo pyöriä. Mmoi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)