6/02/2014

Terbuleisia Pariisista!


Bonjour, kamulit! Hengissä ollaan. :D Meikäläisellä oli eilen synttärit ja pääsin viettään niitä ehkä maailman parhaassa paikassa; Versaillesissa. Toi paikka vei mun sydämen, kun olin teini ja tämänkin reissun jälkeen osa sydämestä jäi sinne. Niiiin rakkaus-paikka!

Tänään olisi suunnitelmissa lähteä piknikille Eiffelin lähistölle ja käydä tsekkaamassa Notre Dame. Säätiedotus on luvannut puolipilvistä ja välillä sadetta, joten saa nähdä millaiseksi tämä päivä muodostuu lopulta. ;) Hirveän lämmintä täällä ei oo ollutkaan kuin parina ekana päivänä. Versaillesissakin hytisytti syödä pehmistä, mutta täytyihän sellainen nyt saaada maistaa! :D 

Mutta jaahas, aika ruveta pakkaileen eväslaukkua ja suunnistaa metrolle - aletaan olla miehen kanssa jo aika hakoja tuossa metrokartan lukemisessa! Asiaa helpottaa se, että metrojärjestelmä on suunniteltu täällä(kin) hyvin selkeäksi ja yksinkertaiseksi. Peace and love ja silleen!



6 kommenttia:

  1. Oi että, oletpa upeissa maisemissa!! Ihanaa lomanjatkoa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö oo mahtimaisemat! <3 Kiitos, oli ihana loma :)

      Poista
  2. Oih, kuullostaa niin ihanalta!! Nauttikaahan<3

    VastaaPoista
  3. Varmasti ihana loma ollut!
    Olen itse käynyt pari kertaa Pariisissa ,Hollannissa asuessani ( siitä lyhyt matka Ranskaan) ja minä vaan rakastan sitä kaupunkia! Niin kaunis!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli ihan huikeeta, etenkin toi Versaille's, se vie aina mun sydämen. <3 Voi että miten siistiä, mullakin ois varmaan tullut usein käytyä, jos ois noin vieressä asunut! :) Oon nyt päässyt näkemään Pariisin sekä kesällä että loppusyksystä (ruska-aikaan) ja todella kauniita molempina vuodenaikoina!

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)