11/14/2012

Märkä Marraskuu

Tässä yks päivä muisteltiin miehen kanssa meidän lapsuuden synttäreitä. Mies on syntynyt marraskuussa ja minä kesäkuussa.

Mies: "Lapsuudessa mun synttäripäivänä oli aina pysyvät lumet jo satanu maahan."
Minä: "Ja mun synttäreinä oli aina lämmin."

Nii-in, toista se on nykyään!

Yks marraskuinen päivä meidän takapihalla näytti kuitenkin jo melkein siltä, miltä marraskuussa ainakin mun mielestä pitäisikin jo näyttää:





 



Huhhei, kunnon hulinapäivä taas takana ja vasta nyt ehdin istahtaa hetkeksi koneelle...
Onneksi tätä kiireistä päivää piristää Greyn Anatomia! Kivvaa iltaa!

2 kommenttia:

  1. Hienoja kuvia! Sun otokset on koko ajan parantuneet huomasti ja nämä on oikeasti tosi laadukkaita! Tykkään (: Niin ja tykkäisin myös talvesta, en tästä sateesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kommentti, kiitos Rimma! <3 On kiva huomata, että joku siellä on ainakin jotain muutosta huomannut kuvissa ja kuvien laadussa tapahtuneen. :) Laadukkaampi kamera jo itsessään parantaa ja helpottaa kuvien ottamista ja lopputuloksia, mutta on tässä kieltämättä tullut innokkaana harjoiteltuakin sitä kameran käyttöä. Vielä on paaaaaaaaaljon opittavaa, mutta ihana kuulla, että kehitystä on tapahtunut!

      Joo, siis miten sade ja musta maa voikin syödä niin älyttömästi energiaa ja pistää niin laiskaksi ja apeaksi olon!? Puhumattakaan sateen tuomista sivuvaikutuksista karvaturreihin, jotka on joka lenkin jälkeen sen näköisiä kuin olisivat käyneet ojassa uimassa.. :D

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)