3/18/2012

Rakkain esine

Sisustuskuvahaaste. Viikko 1. Päivä 5.

RAKKAIN ESINE:


(Kihla- ja) Vihkisormukseni. Ei tarvinne sen kummempia perusteluita. :D Viime aikoina on ollut orpo olo, kun vihkisormuksen nopean kulumisen takia olen yrittänyt pitää niitä sormessa vain silloin, kun olen jossain muualla kuin kotona. Olen tottunut pitämään sormuksia 24/7, joten hieman totuttelemista vaatii -jos en siis halua puolen vuoden välein käyttää kultasepällä sormuksiani "hoidossa"!

ps. En älyä, miten kamerallani saisi otettua tällaisia lähikuvia yksityiskohdilla, niistä tulee aina tällaisia sumuisia, valaistuksesta ja kuvausasetuksesta riippumatta. Mä en vaan osaa!

3 kommenttia:

  1. Tosi nopeasti valkokulta tummuu, itse en kanssa hirveän usein käytä sormuksia rodinoitavana, mutta nyt ne ois kyl sen tarpeessa taas :) Mä en pidä kotona sormuksia usein kun musta kivempi tehdä kotitöitä yms. ilman.

    Kauniit sormukset sulla! Onko vihkisormus kenen mallistosta tiiätkö? Näyttää nimittäin tutulta (kihlani on muunnettu yhdestä vihkimallista...)

    VastaaPoista
  2. No niimpä! Ja mulla se ongelma on "epämuodostuminen", eli sormus alkaa näyttää siltä paikoin, niinku sitä ois sulatettu tai jotain. :D Pehmentyny ku kolissu johonki. Tosi tympeetä, mut tykkään eniten valkokullasta nii pakkohan semmonen oli sormukseen saaha. ;)

    Kiitosta! Vihkisormus on Kultajousesta ja jotain tällaista sormuksesta sanottiin: Princess c25704. Tykkään kyllä tosi paljon. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut sama malli, mut samannäköinen kyllä :) Kaunis silti ja edelleen!

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)