3/11/2012

Lahjoja

Koska olen yllätyksiä rakastava ihminen, ilostuin varsin suuresti ystävänpäivänä ja naisten päivänä, kun sain mieheltä pienet yllärilahjat.


Ystävänpäivänä Hurraa! -muumimuki.





...ja naisten päivänä uusimpia sisustuslehtiä ja suklaata.



Erityistä iloa nämä(kin) lahjat minulle tuottivat siitä syystä, että miehellä alkaa selvästi olla jo hyvä haisu siitä, mistä minä tykkään ja mistä en. Ei tule sitten ostettua sellaisia tavaroita tms. hyödykkeitä, joilla en tee mitään. Älkääkä käsittäkö väärin; ajatus on edelleen tärkein, mutta jos saisi valita, ottaako kauniin ajatuksen lisäksi lahjan, jolla oikeasti tekee jotain ja josta oikeasti tykkää kuin lahjan, jolla ei tee mitään ja josta ei yrityksistä huolimatta kovin pidä, niin kukapa ei valitsisi vaihtoehtoa numero yksi? ;)

Ihanimpia mieheltä saamiani "lahjoja" ovat olleet mm. sellaiset pienet viestit, joita hän aikoinaan jätti minulle lähtiessään lomilta takaisin armeijaan. Niissä oli tietysti aina jotain romanttista ja usein jopa runon muodossa. Niissä oli sitä ajatusta. Voi niitä aikoja! <3 Nyt sellaisia viestejä ei oikein ehdi eikä jaksakaan kirjoitella, mutta onneksi saan kuulla vähintään kerran päivässä sen kauneimman ajatuksen ja lahjan; "Mä rakastan sua."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)