12/06/2011

Muutama vuosi on vierähtäny siitä, kun Nylon Beat oli ykkös-lemppari-ihanin-ikinä -bändi meikäläiselle. Kavereiden kanssa leikittiin Jonnaa ja Eriniä ja mä olin aina Erin tummien hiusteni takia ja siksi että se oli mun lemppari. Sitten Naikkarit pisti pillit pussiin, minä kasvoin siitä musiikki-kaudesta ohi ja nyt, TATTADADAA, he ovat tulleet takaisin, mutta yksilöinä! Musiikki on kummallakin melko lailla erilaista kuin Naikkareiden aikoihin ja hyvä niin: tykkään molempien tyylistä ja lauluäänistä, eikä sitä (nykyään ajateltuna) kamalaa nasaali-ääntäkään kunnolla erota näiden uusien biisien lomasta. ;D

Eritoten muhun on iskenyt eräs biisi, jonka halusin teillekin jakaa -olette sen varmaan radiosta jo kuulleet, mutta ei haittaa, tässä se tulee taas. :) Etenkin tämän kipaleen kertsi on musta soooooo beautiful.


Erin : Vanha Sydän


Kyllä suomen kieli on kaunista.

Rauhallista itsenäisyyspäivää!

2 kommenttia:

  1. Erinin musiikki on aivan ihanaa! <3 Jonnan musiikista en niinkään välitä..

    VastaaPoista
  2. Joo määkin oon lämmenny enemmän tälle Erinin musiikille, siinä vaan on "sitä jotain" <3

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! :)