4/11/2013

Monipuoliset vitriinit

Nää Iittalan Vitriinit tuntuvat kiinnostavan ja vetävän mua puoleensa päivä päivältä enemmän. Vitriinin etuna ja plussana näen etenkin sen, että niitä voi käyttää monipuolisesti -sekä korujen säilytysrasioina että osana juhlavampaa kattausta. Rasian moninaiset käyttömahdollisuudet sekä sen kaunis ja yksinkertainen ulkonäkö tekee vitriinistä kiehtovan käyttö- ja sisustusesineen.

Ehkei tule yllätyksenä, että eniten muhun iskevät nuo kirkkaan ja harmaan sävyiset vitriinit. ;) Ne on vaan niin ajattomia, helposti yhdisteltävissä muiden värien kanssa ja tietysti myös turvallinen (joskus jopa tylsä) valinta. Yllättäen kuitenkin myös tuo kirkkaan ja puun sekoitusta oleva vitriini on mielestäni kerrassaan kaunis ja toimiva.


1. Iittala Vitriini : kirkas/tammi / 2. Iittala Vitriini : kirkas / 3. Iittala Vitriini : harmaa

Olisi kyllä vaikea päättää, minkä noista kolmesta hankkisin. Ja minkä kokoisena! Ehkä tuolle perus kirkkaalle vitriinille olisi käyttöä sekä suuressa (108 x 108) että pienessä (60 x 60) koossa. Harmaa ja kirkas/tammi riittäisivät aivan hyvin pieninä (60 x 60) kokoina.

Todella monella tuntuu näitä vitriinejä jo löytyvän kodistaan, olisiko teillä jakaa käyttökokemuksia ja vinkkejä niihin liittyen?


 Kuvat : Iittala

ps. Olin jonkin aikaa hukassa Bloglovinista ja Blogilistalta, mutta nyt blogiani voi taas seurata molemmissa paikoissa! Linkit löytyy oikeasta sivupalkista.

2 kommenttia:

  1. Minulla on kirkkaana sekä iso että pieni. Aivan ihanat! Haluaisin vielä tuon vaaleanpunaisen, joka olikin nyt Hullareilla tarjouksessa, mutta ei tainnut mies ottaa vihjeestä itselleen vinkkiä ja käydä ostamassa mulle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi vaaleenpunanen oli kyllä aika söde, kun sitä Stockalla eilen hypistelin. Mun ois tehnyt mieli viedä se merensininen vitriini kotiin, aivan upeen värinen!

      Joo ei ne miehet aina tajuu (vai miten ne Kumman Kaa -ohjelmassa aina sanoivat ;). Ei siinä muuta ku ite ostamaan ja sitten hihkumaan, että "Voi että mä olin ihana, kun ostin itselleni tällaisen yllätyksen!". Tajuaa se mieskin siinä vaiheessa sen vinkin. :D

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)