5/19/2013

Elefantit sängyssä

Otsikko voi kenties luoda hieman eriskummallisia mielleyhtymiä, mutta norsuista ja sängystä on tosiaankin tässä postauksessa kyse. Nimittäin, seikkailin alkuviikosta Finlaysonin nettisivuilla ja meinasin kiljaista riemusta, kun näin, mitä heidän valikoimiinsa oli tullut: Tuttu Elefantti-kuosi ensinnäkin a) musta-valkoisena ja toisekseen b) parivuoteen pussilakanana!

Hetkeäkään en tätä ostosta epäröinyt, vaan jo seuraavana päivänä suuntasin keskustan liikkeeseen hakemaan norsut kotiin. Tietenkin pussilakana ja tyynyliinat piti samantien myös pestä ja kuivata ja laittaa petivaatteisiin. Ja oli kuulkaas makoisat unet norsujen keskellä!



Olihan tuota Elefanttia tullut Finlaysonille muissakin väreissä ja kokoluokissa myyntiin, joten mikäli jaat meikäläisen ihastuksen näihin söpöliineihin, niin ainakin Finlaysonin verkkokaupasta niitä näytti vielä hyvin löytyvän. Tää musta-valkoinen on mun ehdoton lemppari, mutta hyvänä kakkosena tulee se pirteä ja raikas kelta-valkoinen väritys. Oi että, mä niin tykkään! Mun ronsut. Nyt voi iltaisin nukkumaan mennessä laskea elefantteja lampaiden sijaan. :D Onko tyhmää olla näin "pienestä" näin mielissään? No mä oon anyway!
Ja ei, tämä ei ollut maksettu mainos, vaan ihan vain meikäläisen henkilökohtainen hehkutuspostaus.

Nyt jatkuu Leijonien kannustaminen! Terkkuja Tukholmasta. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)