4/12/2013

Vanhaa sisustuksessa

 
Takaisin vanhan ajan tunnelmiin...
Lipasto sai ylleen uudenlaista fiilistä vanhoista, kauniista, esineistä.


Lähes kaikki kuvissa näkyvät esineet ovat peruja isovanhemmilta. Mustavalkoisessa kuvassa poseeraa mieheni isoisä sota-aikana. Kuva ja kehykset ovatkin mieheni mummulta, samoin kuin tarjoilukulho, Kastehelmen kynttiläalustat ja kaunis pitsinen liina kukkamaljakon alla. Kuivatut kukat puolestaan ovat muisto päivästä, jona mieheni kosi minua.

Sanovat, että mieheni on ihan isoisänsä näköinen. Eipä käy kieltäminen, sillä jotain samaa heissä todellakin on. Olisi mielenkiintoista katsella tuollaisia vanhoja valokuvia omista isovanhemmista, josko huomaisin heissä jotain yhtäläisyyksiä itseeni.





Ihanaa, että on perjantai! Pakko myöntää, että tämän kertaiset Hullut Päivät sai mut todellakin ihan hulluksi ja hankintoja tuli tehtyä oikein urakalla, huh. Onneksi tein kuitenkin (pääosin!) vain sellaisia  ostoksia, joille on oikeasti ollut tarvettakin. Osaa hankinnoistani vilautan varmaan täälläkin.

Käykäähän tykkäämässä blogini facebook -sivuista! Siellä mä oon jo höpötellyt itselleni (ja muutamalle rohkealle lukijalle, jotka sivustolle uskalsivat jo liittyä ;). Pakko käydä vielä tänään laittamassa sinne vinkkiä eräästä uutuus-jäätelöstä, jota jokaisen on ihan pakko maistaa! On meinaan ihan taivaallisen hyvää!

Riemukasta viikonlopun alkua teille! Mä vetäisen villasukat jalkaan ja keitän seitsemännet kupposet teetä tälle päivälle -meinaa flunssa yrittää päälle.

2 kommenttia:

  1. Sisustusesineet, joilla on takanaan tarinaa ja merkitystä ovat kyllä aivan omaa luokkaansa. Kaunista & harmonista!

    Mä kävinkin heti jo klikkailemassa itseni mukaan; oon tosin sikahuono seuraamaan yhtään mitään Facebookissa, mutta tuun varmasti häiriköimään kommenteilla sinnekin puolelle jossain vaiheessa :)

    VastaaPoista

Kiva kun kommentoit! :)