4/09/2013

The Pannari

Joo, olen minäkin nyt sitten maistanut sitä The Pannaria -jonkin sorttisella reseptikombolla. Yks päivä nimittäin olin nälissäni lounasaikaan ja mietin, mitä söisin. Mieleen hiipi se blogeissa hehkutettu terveellinen pannari, jota en ollut vielä kokeillut. Kurkkasin kaappeihin ja sieltä löytyi vain banaania ja munia. Murskasin banaanin ja sekoitin sen kananmunan kanssa sekaisin, läimäsin koko satsin pannulle ja valmista! Päälle vielä pakkasesta löytyneitä mustikoita.
 


Ei ollu iha mun juttu. Oiskohan pitänyt laittaa banaanin ja munan lisäksi jotain muutakin joukkoon..?

Hei ja tervetuloa kaikille uusille lukijoille! Huippuu, että ootte löytäneet tänne! :)

2 kommenttia:

  1. Justiisa vähän aika sitten tein justiisa lättyjä tuolla ohjeella, ja mulle kyllä maistui. Mitään muuta en siihen laittanut kuin kaksi kananmunaa ja banaanin. Tosin surrasin ne sauvasekoittimella sekaisin, jotta kananmunasta tulis vähän kuohkeempaa? Säkö vain sekoitit ainekset keskenään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä vain sekoittelin HAARUKALLA ne sekasin ja löin pannulle. :D Käytin kyllä vain 1 banaanin ja 1 munan, liekö siinä sitten meni (myös) vikaan..? Tuo kuohkeushan voi myös vaikuttaa jonkin verran. :)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)