8/19/2012

Saunomaan.

Tässä menneellä viikolla pidettiin miehen kanssa kotona kunnon siivouspäivä, jonka aikana tuli saunakin pitkästä aikaa pestyä. Siitä innostuneena päivitin (lue: shoppailin) uutta ilmettä saunaamme:

 

Saunatyyny - first time ever!


Laudeliinat kaksin kappalein, a'la Pentik.




Saunatuoksu : Kesän taika. Aika kiva, pirtsakka tuoksu. Sopii hyvin alkusyksyn ja loppukevään saunahetkiin.





Asuntomessuilta bongatut pyyhenipsuttimet pääsivät koristamaan kylpyhuonetta : 1 minulle, 1 miehelle ja 1 käsipyyhkeelle. Mä tykkään, mies ei oikein lämmennyt - ne on kuulemma vaikeet ja kokoajan tiellä. En ymmärrä. ;D


Kivvaa iltaa!

ps. Tänään pääsevät sekä mun että miehen tuliterät lenkkarit testiajoon iltalenkin muodossa, jei!

pps. Lenkin jälkeen vois kyllä lämmittää saunan... :)

2 kommenttia:

  1. SAUNA! Teilläkin, just kun oon parjannut että mulla ei ole, yhyy :D Mutta oikein kivan näköinen kyllä ja ehdottomasti mullekin tommoset nipsuttimet, söpöt :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehh, minäkin Brutus! ;D On se oma sauna vaan niin luksusta -ja tärkeä ja ehdoton nyt kun siihen on monen vuoden ajan jo tottunut. Eikö oo söpöt nipsuttimet, ehkä nuo miehet ei sitten vaan ymmärrä söpöjen koristeiden päälle..! ;)

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)