8/25/2014

Räkä poskella


Kivaa uutta viikkoa kuomat! Meikä täällä rustailee ei niinkään kieli poskella, vaan räkä poskella, kotiutin Helsingistä flunssan itselleni, hyhh. Viikonloppu tai itse asiassa Cheekin stadionin keikka oli ihan mielettömän upea, ei kaduta yhtään, että lähdin, vaikka tulinkin kipeäksi puolivälissä keikkaa alkaneesta sateesta (sadeviitasta huolimatta). Myös matkaseurueeni kärvistelee nyt flunssan kourissa, veikkaan että aika moni muukin kenttäpaikoilla ollut potee samaa juuri nyt...

Se on huikeeta, miten tuollaisilla suurilla keikoilla ihmisille tulee se yhteenkuuluvuuden tunne, kun kaikki huutaa ja hihkuu. Lauantain keikalla oli paikan päällä 40 000 ja risat ihmistä, sitä määrää samassa tilassa ei osaa edes kuvitella. Muhun ainakin iski niin hyvä fiilis illan aikana, kun yhdessä laulettiin (huudettiin) tuttuja biisejä, heiluteltiin käsiä ilmassa, osoitettiin suosiota ja loppumetreillä, kun aina niin hillityllä ja hallitulla Jarella petti pokka ja kyyneltulva lähti purkautumaan (ironisesti juuri Onnenkyyneleet biisin aikana), yleisö lauloi koko biisin lujaa, kun herra ei itse pystynyt. Näytetttiinhän siellä screeneillä myös niitä nuorempia tyttösiä, jotka itkivät vuolaasti katsomossa ja keikan jälkeenkin ulos kävellessä törmättiin moniin nuoriin tyttöihin, jotka kyynelehtivät. On se niin tunteikasta - etenkin tuolloin nuorena!


Itse keikan lisäksi myös mun matkakumppanit oli aivan ihania; pitivät huolta ja varjelivat keikalla mun masua töniviltä ihmisiltä. Välillä mietin, että oonkohan vaivaksi tämän "tilani" kanssa, ystävät huomioi mua niin paljon ja tarkisteli mun vointia säännöllisesti. Mutta onneksi pääosan matkasta mun vointi oli mitä parhain ja pysyin muiden mukana hyvin. Oli ihan parasta reissata teidän kanssa, M ja S! ♥

Nyt mä koitan hissukseen palailla taas tähän arkeen, hörpin kuumaa keittoa ja toivon, ettei tästä röhästä kehkeydy mitään megalomaanista tautia. Eikä muuten tuntunut yhtään kurjalta palata takaisin sateiseen Ouluun (noh, sateisesta Helsingistä), kun nää söpöliinit oli mua vastassa lentokentällä (ja mies tietysti myös ;).


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiva kun kommentoit! :)