5/19/2012

tahtoo

uusia biksuja ja kesävaatteita metsästämässä (tai no, ainakin haaveilemassa!).


1. Mekko / H&M 19.95e 2. Mekko / H&M 14.95e 3.Mekko / Seppälä 16.95e 4. T-Paita / Seppälä 16.95e 5. Mekko / Seppälä 16.95e 6. Bikiniliivit / H&M 12.95e

Näillä näkymin luvassa olisi siis enimmäkseen mekkoihastumisia. Etenkin tuo mekko nro 2 on ihan älyttömän suloinen! Ja nuo biksut on niiiin herkulliset väritykseltään. Täytynee käydä sovittelemassa.. ;D

Ehkäpä bongaan jonkun näistä Helsingissä, jonne olen juuri lähdössä! Mies lähtee veljensä ja isänsä kanssa kannustamaan Leijonat voittoon ja minä ajattelin vähän shoppailla miehen veljen tyttökaverin kanssa sillä välin! ;)

4 kommenttia:

  1. IHania kesävaatteita... oijoijoi...!! :)) Mullakin ois nyt kamalasti mekko ihastuksia.. etenkin uudessa Hennesin kuvastossa, oli vaikka mitä!! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö! Joo siellä oli vaikka ja mitä! Ku osais vaan valita... ;)

      Poista
  2. Mä olen tehnyt periaatepäätöksen (toivottavasti pysyn siinä :D) etten osta yhtään kesärytkyä enää. Mulla on niitä tarpeeksi, oikeasti. Vaikka aina huomaan, että "heii, tarttisin ihan oikeesti sitä ja tätä". Mutku en tarvii! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, mulla on periaatteessa ihan sama tilanne, että kesävaatteita on hyllyt täynnä, mutta yhtenä päivänä vaatekaappia siivotessa huomasin, että 80 prosenttia niistä rytkyistä on a) useita vuosia vanhoja ja kuluneita ja/tai b) mulle liian pieniä :D Mut kun eihän niitä raski heittää poiskaan.. Täytynee kuitenkin karsia osa pois ja hankkia tilalle sopivamman kokoisia ja ehjiä kesähepeneitä. Kohta niitä on taas kaapit täynnä, huoh.. ;D

      Poista

Kiva kun kommentoit! :)